Mersin'de Yenişehir Belediyesi'ne bağlı çöp aracı, Mezitli Çevlik'te ormanlık alana atık döktü. Çevre Bakanlığı, belediyeye 4 milyon 692 bin TL ceza kesti ve sorumlular hakkında suç duyurusunda bulundu.

MERSİN (İGFA) - Mersin'de yapılan denetimlerde, Yenişehir Belediye Başkanlığına bağlı çöp toplama aracının Mezitli ilçesi Çevlik Mahallesi'ndeki ormanlık alana atık döktüğü tespit edildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti, bir Türkiye kitabıdır
Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti, bir Türkiye kitabıdır
İçeriği Görüntüle

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Mersin İl Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetim sonucunda, belediyeye 4 milyon 692 bin TL idari ceza uygulandı. Ayrıca olayla ilgili sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunuldu.

https://twitter.com/csbgovtr/status/2026211188799860972

Bakanlık yetkilileri, ormanlık alanlara atık bırakılmasının çevreye zarar verdiğini ve bu tür ihlallere karşı denetimlerin sıkı şekilde sürdürüleceğini açıkladı.

Kaynak: RSS