ELLERİM

Hani sen gittin ya sevgili
Şaşkın kaldı ellerim
Yuvasızdı ellerinsiz

Kimsesizdi artık üşüyordu
Cebime sakladım
Sensiz ölmesinler diye

Her gün yalan söylüyordum
Daha fazla korkmasınlar diye
“Yatcaz, kalkcaz gelecek!”

Benim umutlarım tükendiğinde
Umut içinde kaçtılar cebimden
Göğe açıldılar narın niyazında

Her gece ben ağlarken sana
Onlar daha da yükseliyordu
Yalanlarıma kanarak Nur’una

Geldiğini sandılar bir gün
Kelebek olmuşlardı neşeyle
Konmadılar bir daha cebime

03.41 - 23.02.2011
Ankara evim