ELLERİM
Hani sen gittin ya sevgili
Şaşkın kaldı ellerim
Yuvasızdı ellerinsiz
Kimsesizdi artık üşüyordu
Cebime sakladım
Sensiz ölmesinler diye
Her gün yalan söylüyordum
Daha fazla korkmasınlar diye
“Yatcaz, kalkcaz gelecek!”
Benim umutlarım tükendiğinde
Umut içinde kaçtılar cebimden
Göğe açıldılar narın niyazında
Her gece ben ağlarken sana
Onlar daha da yükseliyordu
Yalanlarıma kanarak Nur’una
Geldiğini sandılar bir gün
Kelebek olmuşlardı neşeyle
Konmadılar bir daha cebime
03.41 - 23.02.2011
Ankara evim